Kõhukinnisus põhjustab puhkuse ajal muret ühele inimesele viiest**
Meie soovitustega võite selle kontrolli alla saada ja seda ravida kas siis kodus või võõrsil

Meie küsitluse alusel leiab üle poole naistest (54%), et nende puhkuse on ära rikkunud mõni tervisemure.

Enam kui kolmandik (38%) on puhkusel hädas olnud seedeprobleemidega, nagu kõhulahtisus (24%), kõhukinnisus (8%) või puhitus (7%).

Puhkuse ajal kõhukinnisuse ja plaanide tühistamise vältimiseks võite saada abi meie nõuannetest, mis hõlmavad ka kasulikke soovitusi ja toiduvalikuid.



Toitumisteadlane Kate Arnold:

„See on kohutav, kui hakkame end puhkuse ajal kehvasti tundma või juhtub midagi, mis selle meie jaoks ära rikub –keegi ei soovi, et miski tuleks meie ja väärtusliku vaba aja nautimise vahele. Kahjuks on seedeprobleemid, nagu kõhulahtisus ja kõhukinnisus, tavalised, sest muudame igapäevast rutiini. Kui veedame rohkem aega autos, lennukis või basseini ääres istudes ning sööme ebatavalisi toite harjumatutel aegadel, võivad tekkida probleemid, mis muudavad meie enesetunde kehvaks. Õnneks on selle vältimiseks palju viise. Tehke päevas üks jalutuskäik või minge ujuma, et seedesüsteemi ergutada. Sööge ja käige tualetis tavapärastel aegadel ning veenduge, et sööte palju kiudaineid, näiteks täisteratooteid, pähkleid ja juurvilju.“



** Censuswide viis ajavahemikul 9.–10. märts 2016 läbi uuringu 1000 Ühendkuningriigi naise seas, kellest 500-l on olnud kõhukinnisus.

Põhjused

Kõhukinnisus on sageli esinev vaevus, millel on väga palju võimalikke põhjuseid

Rohkem

Soovitused kõhukinnisuse vältimiseks

Otsite viise kõhukinnisuse vältimiseks?

Rohkem