Millised on sümptomid?

Kui teil esineb raskusi tualetis käimisega, sest see on valus, siis te ei ole oma murega üksi. Kõhukinnisusega on hädas ligikaudu kuus miljonit Ühendkuningriigi elanikku.

Kõhukinnisuse korral võib väljaheide olla väiksem ja kõvem, kuid samas kohati ka tavapärasest suurem ja raskem väljutada.

Üldjuhul ei ole see midagi tõsist, kuid kui väldite selle tulemusel tualetis käimist, võib see probleemi süvendada.

KUI KANNATATE NENDE VALULIKE SÜMPTOMITE KÄES, ÄRGE JÄTKE SEDA TÄHELEPANUTA. PÜÜDKE SÜMPTOMEID LEEVENDADA.

SÖÖGE ROHKEM KIUDAINEID

Tarbige päevas viis peotäit puu- ja juurvilju ning ärge unustage lisada oma menüüsse täisteratooteid, pruuni riisi ja kaunvilju.

OLGE FÜÜSILISELT AKTIIVSEM

Trenni tegemine paneb soolestiku tööle, seega püüdke iga päev olla 30 minutit füüsiliselt aktiivne (nii, et pulsisagedus suureneb ja see võtab veidi hingeldama).

JOOGE ROHKEM VEDELIKKU

Püüdke päevas juua vähemalt 6–8 klaasi vedelikku, et hoida organismi veetase normis ja aidata toidul soolestikku läbida. Vesi, taimeteed ja puljongisupid on suurepärased, kuid vältige liigset karastusjookide, kofeiini ja alkoholi tarbimist.

Kõhukinnisusest rääkides kipuvad korduma teatud küsimused

Rohkem

Kõhukinnisusest rääkides kipuvad korduma teatud küsimused

Rohkem